Osposobiti učenika samostalno usmeno i pisano komunicirati na engleskom jeziku unutar lokalne i šire društvene zajednice u skladu s Europskim referentnim okvirom za jezike. Razvijati jezično-komunikacijske kompetencije kroz četiri jezične vještine: slušanje, čitanje, govorenje i pisanje, pri čemu je naglasak na razvijanju tečnosti ispred točnosti.
Pripremiti učenika za interakciju sa stranim i izvornim govornicima pri čemu se učenik upoznaje s različitim sociokulturološkim kontekstima, vlastitom i drugim kulturama i tradicijama te sagledava svijet iz različitih perspektiva. Poticati učenika na kritičko mišljenje, uvažavanje različitosti i izgradnju pravednog i demokratskog društva.
Osnažiti učenika za kritičku i samostalnu upotrebu različitih izvora znanja i strategija za učenje, dobivenih komunikacijom i samostalnim istraživanjem, potrebnih za donošenje odgovornih odluka utemeljenih na relevantnim informacijama. Cilj je potaknuti učenika da sam prepozna i primjeni metodu koja je najučinkovitija za samostalno usvajanje i učenje engleskog jezika te povezati i usporediti usvojene materije. Na taj način se potiče radoznalost učenika te ga se motivira za rješavanje problema, timski rad, razvoj kreativnosti i osobnu odgovornost za vlastiti rad.
Postići samostalnost i razvijati svijest o važnosti kontinuiranog obrazovanja te razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kroz koju učenik gradi vlastiti odnos i konstruktivan stav prema svijetu u kojem živi i pojedincima s kojima surađuje. Važno je razviti kreativno-produktivne i poduzetničke kompetencije koje doprinose osobnom i profesionalnom razvoju i pozicioniranju u realnom i digitalnom okružju.